HITTA EN CYKEL.

Jag har blivit besatt! Besatt av cyklar. Efter att ha blivit bestulen på tre cyklar är det nu dags för en fjärde (som INTE ska bli stulen). Letandet efter att hitta en snygg, funktionell och originel cykel är i full gång. Senaste två veckorna har jag helt snöat in i cykelvärlden, det finns hur mycket cyklar som hälst där ute. Men jag har indsett att jag mest troligt måste bygga min egen. Jag vet, det låter kanske onödigt, det är ju "bara" en cykel trots allt... Nej! Inte i min värld. Den här cykeln ska vara lite av en asseccoar, en pärla, cykeln som jag hänger på väggen här hemma. I alla fall, det var ett tag sen jag skrev och saker händer ju hela tiden. Höstfesten hos Leif blev en succé! Så förbannat full som vi alla blev.. Heeeeelt galet. När Leif bjussar på groggbuffé då smäller det. Middagen var fantastisk, Maria hade bakat supergott bröd, Leif stod för vin, sallad och tillbehör. Vi andra tog med oss kött och korv till grillningen. Det var en otroligt lyckad kväll, luftgevär, öl, vin, mat och fantastiskt trevligt sällskap. Henke, Fredrik U, Hacke, Pelle, Maria, Alina, Leif och Johan, gänget på hörstfesten 2012.
 
Fan! Snart vinter. Jag avskyr vintern.. snart är den här, kall, lång och mörk. Jag blir deprimerad av att tänka på vintern. Men det finns ljus i mörkret, chefen har fixat träningskort åt oss på jobbet, älskar tanken av att kunna motionssimma hela vintern. Nu ska jag dra ner på jobbet, servera idag.. länge sedan man jobbade på golvet, ska bli kul.
 
Nä, ut och springa. Laters!
 











 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback