FORTSATT JOBBIGT

Om söndagen var jobbig blev måndagen snäppet värre. Idag har jag inte gjort många knop, kunde inte somna i natt. Klockan var nog runt 07:00 innan ögonen slog ihop. När jag fått några timmars sömn ringer telefonen och en annons ska produceras pronto! Huvudvärken var heeeelt sjuk, solen brände på näthinnorna och minsta ljud lät som en kanonsalva. Det var bara bita ihop och kämpa sig igenom, efter någon timme la jag mig på soffan och somnade in. Men inte den här dagen, idag skulle tydligen alla ringa till mig.... Aaaaahhhrrrr! Sjukt jobbigt, men som man bäddar får man ligga, antar jag. Fick ett par timmar sömn på eftermiddagen och nu är jag återställd till det "normala". Härligt att snön har kommit, det blir ljusare. Peace out!
WORK HARD / LIVE HARD / LOVE HARD! MISS U M!!! ♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback