GOOD MORNING.

Det är svårt att sakna någonting som inte är förlorat! Jag sitter inte fast i en upprepande och tråkig vardag, mitt liv är fullt av möjligheter och framtiden är långt ifrån mörk och dyster. På sista tiden har jag funderat på vart allt ska bära av. Jag har flera stora och ganska livsavgörande val framför mig. Trots att allt verkar trilla på plats så finns det fortfarande en hel del att ta tag i. De senaste två åren har varit en berg- och dalbana. Mitt liv har kantats av både glädjetoppar så väl som mörka avgrunder. Jag har hunnit med att flytta tre gånger, starta upp mitt egna företag, kommit på fötter efter en lång tid som rastlös dagdrivare utan mål eller mening, men det största(värsta) av allt, jag har hunnit med ett break up. Nu är det snart ett och ett halvt år sedan den där fasansfulla dagen, tiden rinner iväg och det är fortfarande svårt att handskas med de små irriterande spillrorna som faktiskt gör sig påmind än idag. Hon är för mig det absolut käraste jag har, en fantastisk person som hela tiden finns i mina tankar. Jag kan fortfarande, efter fem år, få fjärilar i magen när jag tänker på henne. Jag kan få den där känslan av att vilja skrika rätt ut och knyta nävarna hårt av frustration när jag inte får träffa henne. Hon flyttade för ett tag sedan, ganska långt bort, så långt bort att vi ses väldigt sällan, för sällan. Jag vet att hon älskar mig och hon vet att jag älskar henne, jag älskar henne så otroligt mycket, men tiden som paserat har gett mig möjligheten att ifrågasätta förhållandet, titta på det med andra ögon, på avstånd. Jag tror egentligen inte på långdistansförhållanden, men den här tjejen är något alldeles extra och hon gav mig en andra chans, en chans som jag tog och omfamnade utan eftertanke. Mitt hjärta skriker efter henne varje dag (föreställ dig hunden som sitter och ylar utanför affären efter sin husse eller matte). Jag älskar den här tjejen med VERSALER och !!!!!utropstecken!!!!!. Jag måste acceptera att hon har ett liv där borta, i den stora staden med alla nya människor och alla nya intryck. Jag måste lägga all svartsjuka på hyllan och ge henne den frihet hon behöver, jag måste lita på henne blint och jag måste nöja mig med den kanske sparsamt doserade kärleken som når mig. För om jag inte gör det… hur ska jag annars motivera mitt val, mitt val att varje morgon vakna och välja någon som inte ligger här bredvid mig?


Nog med djupdykningar! Vad är det som händer?? Uppe före f*?n idag igen 08:04, jag gillart. Nu kliver jag upp och tar till vara på dagen. Först 1 mil promenad, sen frukost, efter det jobba lite, morsan kommer på besök senare idag och självklart blir det att laga någonting gott till middag, kanske chili con carne med grekiskt lantbröd...

YES!



ALL UP IN YO FACE NIGGA, WASSUP!!??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback