DIGG INN, MARATHON & MOVIES .

Hahaha! Vlken start på dagen det har varit, serier och film hela morgonen och förmiddag. Lagade pizza till lunch och har legat på bäddade sängen sedan 08:30.. Bara tittat på serier och film! Sjukt, jag vet, men jag orkade verkligen inte göra ett skit idag. Har typ fem miljarder saker att ta tag i men har tappat alla krafter. Men efter att ha legat och bara slappat i snart 8h är det fan dags att kliva upp och putsa upp lyan och få lite arbete uträttat. Btw så har jag ytterligare planer, alltid dessa planer. Jag ska skaffa en bok där jag kan skriva ner alla mina planer så jag inte glömmer bort dom hela tiden. Nu har jag fått för mig att göra egendesignade accessoarer till iPhone, iPad, iPod och MacBook. Eftersom jag själv tycker att det saknas eller inte riktigt finns precis det jag vill ha till mina gadgets på marknaden, så känner jag att jag kan nog fasen fixa det där själv, får se hur det går. Nu kokar jag lite kaffe och kastar mig i duschen. Kanske blir hockey ikväll, men först.. cleaningtime och middag!
Luvz!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback