INGENTING KLART !

Onsdag, skitväder, påsken har passerat och inte har jag jobbat speciellt hårt den senaste veckan. Dess utom har jag inte motionerat ett dugg den senaste tiden. Downperioden sätter sina spår.. i kilon.

Vansinne att låta saker ligga och dra! Idag ska jag ta tag i saker, göra klart en hemsida, städa, diska, fixa på restaurangen, styra upp inför helgen. Middag med "tävling" på fredag, min uppgift blir att stå för desserten, jag vet precis vad jag ska göra för att ta hem den här middagstävlingen.

 

Sjukt hur beroende man är av internet, man tänker inte på hur "förlamad" man blir när nätet lägger av. När jag vaknade i morse insåg jag att internet låg nere.. Hela morgonrutinen gick i stöpet. Tydligen ska nätet vara tillbaka i eftermiddag eller i morgon. Så det blir att jobba härifrån (restaurangen) idag.

 

Hade en trevlig TK (tisdagsklubb) igår. Anna, Maria, Josefine, Henke och jag. Klassiker!

 

Nu gräver jag ner mig i jobb.. Men först blir det lite spel på mobilen, jag har blivit BEROENDE av Slotomania.

 

Ha en fantastisk dag u all!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback