ALWAYS THINGS TO DO .

Konstigt att Söndagar ska gå så fort, vaknade tidigt och packade väskan med filt och en bok, gick ut och möttes av dåligt väder??? När jag hade vaknat tidigare och tittade ut var det fantastiskt väder... Fattade ingenting!? Men tydligen så hade jag tagit en hel timme på mig att "packa väskan". Det spelade inger roll, drog ner på jobbet i stället och fixade lite. Sen blev det Film och tv-serier resten av dagen, eller nja, storstädade lägenheten, sen tog jag en joggingtur rätt sent, vid 22-tiden, grymt skönt att det blir lite svalare på kvällarna. Träffade Henke efter joggingturen och fick ett nytt grafiskt uppdrag (reklamaffisch till en damfrisering). Nu är det måndag och som vanligt betyder det beställningar, vilket redan är gjort, var ner i morse på jobbet och gick igenom... Men satan i hvte vad det är oårdning!!! Det märks att jag är sjukskriven. Så idag hade jag tänkt styra upp allt som har med spritlager att göra. Alltid finns det saker att göra, jag älskar det! För det finns fan ingenting tråkigare än att inte ha någonting att göra. Fatter inte folk som bara kan sitta av en hel dag utan att åstadkomma ett dugg..
 
Well got to go and do something!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback