FJÄDERMASKER & BADRINGAR .

Snacka om att man haft en hård vecka. Torsdag blev det Luleå-kalaset för hela slanten, vilket var skitroligt! Jag, Henke, Elin, Maria, Lina och Jossan festade loss som faaeen, började dagen redan kl 14:00, sen höll det i sig, öl på "Harry´s", rosé och drinkar på "Bistro Norrland", Middag med öl, vin, cider och drinkar på "BBB" avslutade på "Club tältet". Kalasade hela natten, Jag minns att jag hade en fjädermask på mig och Lina hade en färgglad badring runt midjan när vi dansade :)
Fredag blev ganska lugn, Startade dagen med Proviva nypon, som är vansinnigt god, och en skinkmacka.. Brukar inte äta frulle, men satan vad smaskigt det var med lite morgonkäk, var ju lite småbakis dessutom. Drog en sväng på stan med Henke och köpte ingredienser för att kunna göra en egen burgare (som blev GRYMT god). Tog det ganska lugnt hela dagen och tittade på några avsnitt av "White Collar". Ganska sent, vid kanske 23:00 fick jag för mig att glida ner på restaurangen och givetvis fastnade jag med en drink i handen. Det blev en trevlig kväll, hängde med kompisar och det var sjuuuukt mycket nytt folk.
 
På Lördag hörde jag av Maja efter en veckas blackout (hon har varit i Spanien och inte kunnat ringa), det var supernice att höra hennes röst igen och jag blev barnsligt glad av samtalet. Vid lunch stack jag ner på jobbet och fixade restaurangen inför kvällen, fyllde kylar, städade och ställde i ordning uteserveringen. Sen drog jag och Henke ut till Dannes stuga, träffade Robert, Margareta, Kickan och Roffe. Satt på Dannes veranda, kökade korvmackor och drack iskall öl i solen, efter det tog vi med oss ett par pilsner och tog en tur med båten i någon timme. Kom in till stan igen vid 19:30, stannade till på Ming och tog en pizza, givetvis öl till det... MATKOMA! Jag höll fan på att somna stående i duschen efter den dagen, maten och all öl. Men pallrade mig ner till restaurangen i alla fall och röck upp mig, även att det var vansinnigt segt. Träffade syrran (Sussi) som är på besök, hon såg tokfräsch ut, har tappat 20kg sedan jag såg henne senast. Det blev fest och folk kom och gick som tokar! Konstigt folk igår men träffade några pärlor. Btw. Emma, du är skyldig mig en tequila ;)
 
Orkar inte skriva mer, ska städa, vila och slappa till lite serier. Laters!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback