NYA BEKANTSKAPER & ROCK N ROLL

Onsdag och ingenting på tv, sovmorgon idag igen. Satan vad smaskigt kaffe jag fick till idag! Smått bakis efter gårdagens TK. Det blev Gin & Tonic, Heineken och Jägermister all the way. Jag, Henke, Jossan och Maria satt och snackade lite skit, sen kom Jackie, Hanna och en kompis till henne (tror hon hette Loise, om inte, är asdålig på att komma ihåg namn och ber om ursäkt) förbi och vi satt till typ 03:00.. Trevliga tjejer, har inte träffat dom tidigare. Jackie han är som han är, party heeela tiden :) 


Jag läser just nu Steven Adlers biografi om hur Guns n´ Roses bildades och hur hans liv bara går åt helvete pga. drogberoende och idiotiskt beteende i övrigt. När jag växte upp var GNR det bästa bandet i världen (enligt mig).
 
Nu ska jag ner på jobbet och lägga beställningar, göra lite nytta och sen promenad och jogging. Peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback