SOL UTE, JAG INNE !

Inte blev det ju en så tråkig söndag i alla fall. Vaknade ganska tidigt, soligt som fän ute, kilade ner på jobbet och gjorde beställningslista. När jag kom ner på jobbet hade Magnus lagat mat och bjöd mig på en matback, grymt att slippa laga middag idag. Sen valde jag att stanna hemma med persiennerna nere. Ingen bakfylla idag.. Nice!! I går satt jag  och hängde med Sofia S och Maria H, alltid lika roligt att träffa Sofia :) ja och Maria också givetvis, men Sofia träffar jag ju inte så ofta. Hon är bara för skön den där bruden. Under kvällen hände det en hel del märkliga saker.. Men mest av allt fattar jag inte hur en del människor kan byta beteende helt när dom dricker, hata snefylla!! Blev en ganska lugn kväll för min del ändå. Satt kvar med Emma, Fredrik U, Sred, Lina och Elin efter jobbet och gnagde på lite pizza (tack Henrik!). Surrade lite p-fest och annat strunt.. Sen var det hem och sova. Kännslan av att komma hem och samtidigt glömt bort att man har tokstädat... AWESOME! Det är så jävla skönt!! Det luktar gott och allt känns så grymt fräscht.
 
Nu ska jag fortsätta slappa framför tv:n med några avsnitt av "white collor".
Grymt inspirerande! Så här ska min studio se ut. candyblackdesign.com/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback