Mr inkognito.

C:a en vecka har passerat och termometern har hunnit visa -25°C! Heeeelt sjukt!! Började genast kika på resor till solen.. Skippar kanske New York resan och åker på två andra resor, en nu i Januari, till Egypten och en till våren, Spanien. Känns helt jävla hopplöst med vinter. Har hunnit se ikapp alla serier också, det har gått så lågnt att jag börjat se om serier från början... Träningen har trappats ner... BAD SHIT!!
 
Mina nya stuff har dykt upp allt eftersom under veckan. Ett par nya jeans, en skjorta, en t-shirt, två par nya skor och parfymen. Måste gadda mig snart!! Känner verkligen att jag måste slänga på mig min sleeve (sailor jerry style), men det är ju bara så förbannat dyrt. Cykelhistorian går trögt.. Tur Pelle har lite ork och hjälper till. Ska sälja bort min iPad, använder den ju aldrig! Vet dock inte om det kommer bli av?!? Sitter och kikar på den nu och känner att jag fortfarande vill ha den, men va fan!! Jag har använt den typ 20 gånger sedan jag köpte den i sommar. Åkte på jobb idag, hade tängt slappa hemma i soffan framför tv:n. I stället blev det reklamjobb och senare ikväll hjälpa till på restaurangen. Bara kasta sig i duschen och göra sig tokfräsch.
 
Nu är jag i ett extremt behov av mys, en massa kramar och pussar!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback