BLI AV MED BAKFYLLAN .

För mig har det alltid varit så att jag blir mer eller mindre bakis. Idag är jag mer bakis än vanligt och det beror nog på att gårdagen blev an salig blandning av alkohol. Började med ett par glas rött vin till maten, sen några drinkar, efter det öl, sen bål, tequila och bacardi breezers.. bästa medel mot bakfylla för mig är:

1. Jordgubbsfil med skivad banan i.
2. Tropicana juice.
3. Bullens pilsnerkov med fullkornsbröd.
4. Lösviktsgodis, måste innehålla lakritsbalkar (Saltlakrits doppad i salmiakpulver).


Det blev i alla fall en grymt trevlig kväll igår. Vi samlades ett gäng hemma hos Maria och lyssnade på musik surrade massa skit och festade på. Det blev en sväng ut på krogen också, givetvis med dans på agendan. Lotus kunde ha varit bättre, mycket bättre, men det var trevlig. Kul att träffa Lisa W igår, hon verkade ha sjukt kul :)
Jag träffade faktiskt en massa roliga människor igår, kanske gå ut lite oftare.
Hahaha!!! Kom just på att jag träffade Sofia L (klapp kanon) vid garderoben, hon hade också tappat bort sin garderobsbricka, första gången någonsin som det har hänt mig. Pinsamt!
ha en fantastisk dag, i will not :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback