TIRED

Seg onsdag och jag har saknat Majsling extra mycket idag. Köttbullar med mos igår, HV71 förlorade mot Luleå på straffar. Vi satt ett litet gäng på jobbet och såg hockeyn. Pelle, Patrik, Anna, Jossan, Maria, Henke och jag. Tänkte att det är dags att tona ner på all negativitet som jag kastat kring mig den senaste tiden, uppryckning pågår! Svinkallt idag också, -20°C heeeelt sjukt! Nu ska jag lägga mig på soffan, dricka en ramlösa och kika på lite serier, "New girl" och "Star trek". Hoppas jag inte vaknar så sent i morgon, måste ut på promme (om det inte är lika kallt i morgon) dvs. Tavlorna som jag berstämde mig för att vara klar med innan jul... Det blev inga tavlor, jag valde att trycka tre upp stora bilder som jag gillar, lägger upp dom någon dag. Night night!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback