EN HEL MÅNADS FRÅNVARO ! !

Satan vad tiden går fort! Nu är jag back on the blogg. För ungefär en månad sedan blev det en tvärnit i bloggandet och samtidigt har det hänt en jävla massa saker i min tillvaro. Kan givetvis inte skriva så detaljerat om allt och alla, men här kommer en snabb genomgång.
 
Jag och några till satte V75:an när det var midnattstravet i Boden.
Jag och Magnus satte även tipset ett par dagar senare.
Sommaren har regnat bort, men det skiter jag i för det har den gjort i hela sverige och jag har inte haft min semester än.
På midsommarafton så lyckades jag vrida armen ur led och få en fraktur. Veckan efter blev det operation (så nu har jag brutit, opererat och gipsat, för första gången i mitt liv).
Morsan har fått nytt jobb.
Jag har köpt en massa nya kläder.
Allt flyter på med jobb och restaurangen levererar trots det dåliga vädret.
Josefine har varit en sväng i tyskland.
 
More to come!
Peace out!
 
Inte min arm på bilden, men exakt så här såg det ut, nu är det lagat med två skruvar och lite stift.
 
Nya väskan från PENFIELD
Senaste skorna.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback