MED ETT LEENDE !

Det rullar på, telefonen ringer hutlöst, mailen bombarderas samt att kreativiteten och produktiviteten får sig en riktig urladdning. Jag trivs med det administrativa, sjukt pepp inför sommaren! Det här kommer bli KANON!
Som vanligt skiner solen, snön smälter undan och det är fantastiskt skönt att sitta ute på terassen med en kopp kaffe. I kväll kommer en av de nya servitriserna och provjobbar, vi har hittat två, förhoppningsvis duktiga tjejer till servisen. En av Tjejerna har även lite barvana sedan tidigare, så kanske kan peta in henne på barschemat.
Det är fantastiskt roligt att läsa alla ansökningar som kommer in, finns så otroligt mycke knasigt folk där ute i världen. Hoppas AIK krossar Luleå i kvällens slutspelsmatch, blir nog att se den och ta sig ett par öl.
Fan vad jag känner mig glad idag!!! Allt bara rullar på och om ett par veckor får jag tokmysigt besök!!

wth lve, ltrs mthrfkrs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback