TOTAL STRESS !

Torsdag och solen skiner, som den gjort hela veckan. Grymt skönt och motiverande att vakna till strålande sol varje dag. Inget morgonkaffe, mjölken var slut!! gaah!! Pallrade mig ut och promenerade ner till restaurangen, fick mitt kaffe och sen käkade jag rödspätta med remouladsås och kokt potatis. Fick uppgifterna från arbetförmedlingen idag, fattar inte varför det ska vara så komplicerat att rekrytera personal. Nå väl, nu har jag inloggen och nu är det bara hoppas att folk söker våra lediga jobb. Kom in en tjej på jobbet igår och sökte, en klockren servitris, hon fick jobbet direkt, fast det vet hon inte än (Jag ska maila henne under dagen). Sen har vi hittat en perfekt liten diskare. Vi bokade även upp ett grymt bra coverband igår så nu blev det ytterligare marknadsföring och jobb på skrivbordet. Känner en enorm stress, men högen av jobb blir sakta mindre och mindre. Hahaha!!! Spendrups sket i brallan idag när vi ringde och bad om att få betala bort hela förskottskrediten, de trodde att vi skulle bryta avtalet och började direkt fjäska med erbjudanden. Avgörande hockeymatch ikväll... HV71 måste vinna idag annars är det kört! Inte för att jag tror att dom kommer vinna, de har fan gett upp! Dom spelar utan glöd och riktig kämpar anda. Nu ska jag städa ytterligare, igår blev det städning av kök i fem timmar.
peace and love!
Jossan var med och städade, jag lyckades fånga en före och efterbild på städtjejen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback