HEMMA NU, BORTA SNART !

Vad fan ska man göra då?! Sitta hemma själv och titta på tv? NÄÄÄ! Jag väljer att kasta mig i duschen, ta på mig någonting nice, promenera ner på jobbet, se hockeyn mellan Sverige Ryssland och ta en bira. Hela dagen har jag slitit nere på restarangen. Började med att fara och kika på utemöblerna, som för övrigt blir kanon! Efter det blev det grossisten och ett stop på McD, satan vad smaskens det va QP-meny med cola, fast igentligen får jag ju inte, men jag rör så mycket på mig just nu så det gör inget med lite fusk då och då. Sen satte jag upp projektorn, tre hyllor, scenbelysningen, infravärmare och lampor i utebaren. Nyss diskade och damtorkade jag läggan, så nu är jag ta mig tusan välförtjänt av en pils!
in i dimman.
Såg btw ett ganska coolt hak, detta är en Libanesisk restaurang i Beirut. Slänger upp bilder på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback