NOTE TO SELF .

Jaha! Då var det kristiflygare och Norges nationaldag, Donna summer har lämnat oss.. R.I.P Queen of disco och Sverige ligger under efter andra perioden mot Tjeckien. Sitter i soffan med mina gråa Humörmjukisar och lila Adrian Hammond linne (väntar på att tvätten ska bli klar). Igår började jag dagen med promenad och jogging. Efter det fixade jag och Jossan uteserveringen, oljade trä och tvättade utesofforna. Sen blev det kycklingpasta och rosé. Idag har jag softat, städat här hemma, promenerat/joggat och lagat mat. Vet inte om jag jobbar i morgon.. Emma (en ny servitris) ska jobba med Jossan och Henke ska på trav.. Ska tydligen bli bra väder i morgon, så jag vill hitta på någonting. Ska i alla fall kila ner i tvättstugan nu..
Note to self:  when you eat crap, you feel crap! Tänkte på tisdagens pizza...

laters!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback