ROLIG VECKA .

Måndag, lugnaste dagen på länge, bortsett från att jag joggade nästan 7km, träningsvärken sitter fortfarande i lite. Tisdag, prommis, sedvanlig TK med Henke, Josefine och Sofia, ceasarsallad och vin. Kvällen slutade med äventyr mitt i natten, bockbränning och spetsad varm choklad. Onsdag, bakis, låg i soffan till tre på eftermiddagen, efter det ner på restaurangen. Jag städade upp hela utebaren och blev kvar där till nio på kvällen, men fan så skönt att ha utebaren helt redo för att fyllas upp igen. Torsdag, igår. Steg upp "tidigt" 08:00, kilade ner på jobbet och mötte upp chefen och Josefine, sen tog vi en roadtrip till IKEA. När vi kom tillbaka tog vi tag i upplägget på lunchbuffén och lagade middag, sallad igen! Slutade med att vi satt och skrev att göra listor och drack lite vin. Idag ska jag på möbelaffären och kika på de nya utemöblerna, koppla högtalarna ute, putsa fönster och ringa barkonsult och lägga beställning. Får se, kanske blir en afterwork ikväll... Man vet aldrig... Nä kasta på mig slit och släng kläder och dra ner.
C yah!
Älskar den här drinken! Old Fashioned.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback