TRÄNINGSVÄRK .

Har precis kommit ut ur duschen, det blev en sen kvällspromenad. Är så sjukt härligt att röra på sig så mycket som jag gjort sista tiden. När man går så sent och det är lugnt med trafik känner och uppfattar man naturen på ett helt annat sätt, jag tycker det är fantastiskt att suga åt sig alla intryck, fåglarna som kvittrar, vattnet som skvalpar, vinden som blåser till bland träden. Saker man helt missar när man är inne i stan hela tiden.
Idag har jag slitit hela dagen nere på restaurangen, hängt upp utehögtalare, klättrat upp och ner för stegar som en galning, dragit kabelrännor och organiserat, flyttat ölkylar o.s.v.
I söndags drog jag och Anna en liten biltur, hamnade uppe vid balonghallen och fick oss en fin titt över stan. Det är så in i h-vete skönt att åka bil (frihet). Köpte en svampsoppa som var riktigt god faktiskt, kryddade på den visserligen, och det grekiska lantbrödet till var ju lite av en bonus. Tack för bilturen Annapanna!

Nu måste jag fan sova, så jag pallar sitta med en STOR annons och gnugga geniknölarna i morgon tidigt. Night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback