NYA RAY-BAN I SOMMAR .

Vaknade till dåligt väder idag...
Igår blev det två vändor(6,3km+6,4km), fy fan vad jag är BRA! Första vändan med Anna, då promenerade vi, andra vändan tog jag själv och då blev det mer jogging. Idag har det varit skitväder hela dagen men det hindrar inte mig från att ta mig ut och motionera, gick en ny runda idag och Runkeeper mätte upp sträckan till exakt en mil, sista 2km blev det jogging.
Nu när sommaren närmar sig måste man köpa nya solbriller, eller kanske rent av får ett par i födelsedagspresent av världens gulligaste Maja. Men vilka ska jag välja??? Jag har sjukt svårt att bestämma mig. Båda två är ju skitsnygga! Det enda jag vet är att de ska vara bruna och marmorerade. Det står mellan två modeller just nu, RB4165 och RB4147. Pluss att jag behöver typ en helt ny sommargarderob.
yáll take care now!
Ray-Ban - Aviator rb4147

Ray-Ban - Justin rb4165


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback