missa inte musiken .

Sitter nyvaken(fortfarande) i min sköna lägenhet, lyssnar på musik och sms:ar med vänner. Vad skulle man göra utan musik och vänner liksom???!!! Jag älskar känslan av när man hör en bra låt för första gången, man blir som "kär", var det någon som sa... Lördag idag och som vanligt vet jag inte alls vad jag ska hitta på.. Ska man göra byn? Ska man ta det lugnt hemma.. Grabbarna på jobbet sitter och spelar V75, jag vet inte.. hade kanske vart kul att se och vara där. Men jag kan inte slita mig ur soffan, musiken är för bra, soffan är för bekväm.  Nya kläder, skor och parfym på väg med posten, känns underbart! Hockey idag, ska nog göra ett spel, är fan på tiden att jag får vinna igen :)
 
Bjubbar på lite musiktips, antar att ni kanske redan hört låtarna, om inte... Sanslöst bra tunes!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback