New York, New York !

Tiden går så jäkla fort!! Fattar ingenting, brukar inte höst/vintertider gå med snigelfart!?!? När hösten och mörkret kommer brukar jag uppleva att tiden liksom saktar ner.. Men inte i år, vilket känns jävligt bra!! :)
Har jobbat massa på Restaurangen i veckan/helgen. Personligt rekord även, jobbade serveringen själv på lördagen och lyckades charma gästerna så pass att det blev driks från samtliga bord, en bra extrabonus till New York resan. Det går faktiskt riktigt bra med sparandet. Har kikat en hel del på boenden och resor, blir ganska dyrt. Jag vill som bo lite halvnice i ändå, samtidigt vill jag ju ha råd att uppleva och suga in så mycket som möjligt av "the big apple". Träningen har legat på hyllan senaste tre dagarna, på grund av nattjobb och ofrivilliga sovmornar. Men det känns ok eftersom jag tränade stenhårt innan helgen. Nu är det även godis och sockerförbud ett tag. Måste försöka hoppa över ölen till hockeyn också... Men det är ju näst in till omöjligt, hockey och öl går ju hand i hand liksom. Läsk har jag inte druckit på evigheter, tog en klunk julmust förra veckan och det kändes som att tänderna skulle trilla ur (men var förbannat gott). Blir en hyfsad lön denna månad, kanske kan unna mig att köpa in lite nya kläder också.. Vi får se. Nu ska jag ladda upp med att snabbstäda lägenheten, diska, sen ut och springa. Efter det, laga middag och sen landa i soffan för lite jobb, film och good night!!! Såg filmen LOOPER igår, mycket bra och anorlunda rulle, fyra "yes" av fem möjliga.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback