120h ME VS. THE WORLD .

Lördag den 29:e, trött som faaan! Ligger hemma i soffan hela dagen. Vid fyrasnåret går jag och jobbar. Inge folk på jobbet, tråkigt 1-0 i matchen, Fredrik vs. the world. Piggnar till under kvällen, Henke vill på Havremagasinet och deras avslutning, självklart skickar jag iväg han, så var man själv på jobbet 2-0. Tidigare under veckan hade jag bestämt mig för hålla mig alkoholfri men det visade sig spricka redan på tisdagen och fredagen 3-0. Jag blir trött igen och vill bara gå hem, men står själv på jobbet 4-0. Stänger tidigare 4-1, skönt. Maria ringer, "-Hej!! Ska jag komma och hämta dig? Vi har jättetrevligt här på Havremagasinet!". Karaktär, obefintlig, så jag svarar ja! 5-1.
Inser ganska direkt att det var ett bra val, det är supertrevligt, någonting nytt och Soffgruppen spelar, 5-2. Lugn efterfest med Leif, Pelle, Alina, Ola, Pecka och Johan. Vi spelade boule, skitroligt! 5-3. Vaknade upp på söndagen och inser att jag är bakis.. IGEN! 6-2 + rött kort! Fick värdekoden från bwin.com och skulle starta upp kontot på csport.se, strul och värdekoden funkar inte, 7-2. Lugn söndag, ner på restaurangen en snabbis, Magnus har lagat matlåda (Bolognese) åt mig 7-3, sen lagar jag kanske den godaste thaiwooken ever och softar med serier hela dagen, tar en promenad med Maria 7-4. Måndag och ingen motion, slut kaffebönor och tom kyl 8-4 men hjälper Sofia att byta display på hennes trasiga iPhone4 8-5 + hero of the month. Sen får jag svar från csport.se "-Vi har startat ditt konto manuellt, nu har du maxpaketet", BOOOM!!! 8-6! Fixar hemsidan till ett av mina projekt, den blir klar 8-7!! Tisdag, lugn dag, har nu kaffebönor 8-8, solen kikar fram, efter att det regnat i typ tre dagar 8-9! Kilar ner på jobbet, Henke och Magnus lallar på med soppkok i köket och vi bestämmer att det blir hockeykväll med pastamiddag och lite vino, väntar på ett telefonsamtal, som inte kommer 9-9, kvällen kommer och blir kanon, HV71 vinner igen, 9-10. Vaknade utvilad och pigg idag, solen skiner och jag har inga måsten alls, kaffet är fantastiskt gott! BooooM!!  9-11 (sluresultat). Tack för idag! 
 
Nu ska jag ut och springa...
 








 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback