morgonstund måste innehålla kaffe .

Vad är det som händer!? Vaknar astidigt, somnade sent. Känner mig ändå utvilad.. Men jag har inget kaffe!!! Hatar när jag glömmer köpa kaffe!! Jag vaknar liksom inte till ordentligt när jag inte dricker morgonkaffe. Ska snart springa ner på jobbet och ta en kopp. Vintern är här som sagt, kallt, regn/snö, just nu snöar det, igår blev det plusgrader och lite regn och halt som in i helvete. Det har resulterat i att det blivit träning i hemmet. Men allt slit ger resultat har tappat snart 7kg, bara fem kvar. Possitiva grejer i veckan, ja, jag har god hälsa! Hahaha, ja vad ska man säga. Fick ett samtal från Maja igår, hon och Marika drar till Thailand i Januari, tre veckor (är lagomt avundsjuk). 
 
Nu till kaffet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback