7km OCH 2 MORÖTTER SENARE .

Skön dag, har varit lite hängig hela dagen.. Vet inte riktigt varför!? Eller så beror det på att jag är lite för ensammen, jag gillar inte riktigt att vara själv. Men skit samma ska inte tänka på det nå mer idag. Sov bra i natt faktiskt, vaknade utvilad och kastade mig ner på restaurangen, träffade Henke och Magnus. Vi planerade hockeykvällen, mat, dryck o.s.v
Sen drog jag ut på joggingtur 7km, nu är jag pigg som fäin! Har petat i mig två mellanstora morötter och typ en liter vatten, känner att sommaren 2013 blir the shit! Nu in i duschen sen drar jag ner på restaurangen igen för att koppla storbilden och hålla tummarna på HV71. Btw så har jag inte rökt sedan i Lördags, känner ett litet sug, men tror faktiskt jag kan hålla mig. Blir det dock att dricka en pils till hockeyn kommer det förmodligen bli jävligt svårt att inte ta ett bloss eller sju.
 
Mina joggingskor börjar bli slitna och nu vill jag ha dessa i stället:
Sjukt smart grej..
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback