EUREKA !

God morgon mina små snokare. Satt uppe grymt sent igår, sökte efter och hittade, träningsskor och en sportklocka från Nike. Grym sida (www.nike.com), man kan designa sina egna träningsskor. Jag tänkte köra lite "skrikigt" den här sommaren, ta ut svängarna med neonfärger, mönster och färger. Men jag hade inte tänkt lägga ut en halv månadslön på grejerna, så jag letade runt lite och hittade precis den stilen på skorna jag ville ha och sportklockan på samma ställe. Har handlat från sportamore.se flera gånger tidigare och är grymt nöjd med deras service. Så istället för att betala  ~3200kr landar jag på nätta ~2300kr, awesome. Fast det hade vart nice med sin egen text på skorna hahaha, skadad man är.
 
Nä, nu ska jag ut och springa..
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback