TIME PASSES BY, TO FAST .

Det jobbigaste som finns är när man inte hinner med allt man vill, i det här fallet blir alltid bloggen lidande.. Men jag har inte gett upp den än. Ska verkligen försöka klämma in mer tid åt den, har bara så jäkla massa annat för mig. Just nu är det två hemsidejobb, två nya logotyper och så jobbar man på restaurangen titt som tätt. Blir inte mycke tid över, till och med träningen har fått sig en släng av nedskärning.. och den hårda sanningen slår mig brutalt som en knuten näve rätt i fejset varje morgon jag ställer mig på vågen :(
 
Det har varit en lugn vecka, uppehåll i hockeyn och inga krogbesök. De gånger jag "festat" har blivit efter arbetspass på restaurangen. Man skulle kunna säga att det varit en rätt beige vecka. Jag har där emot hunnit med att planera ut exakt vad jag skulle vilja göra med morsans hus (blivande sommarstuga) när hon flyttar in till stan. Inredning, stil, färger... ja allt. Kommer bli gryyymt fint, men mycket jobb. Måste även köpa nya träningsskor!!! Det blir kvällens projekt, att hitta ett par nya träningsdojjor.
 
Personlig fakta: Distansen mellan mig och alla former av religion bara ökar och ökar!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback