FIKA MED MATTE .

Drog en sväng på stan igår (onsdag), tog en fika med Matte. Han är snart färdig på behandlingshemmet och har träffat kärleken (inte på behandlingshemmet). Det var väldigt härligt att se hur bra han mår nu. Det var supertrevligt att ta en fika, förvånandsvärt bra latte och jag träffade även på Anna och Maria. Det är faktiskt Inte ofta jag är på stan och ränner, men det får kanske bli ändring på det.. Innan jag träffa Matte var jag på restaurangen och surra med Henke och Magnus, styrde upp inför helgen. Lyckades dra i mig fyra koppar kaffe på mindre än en timma och blev ganska spattig  som resultat. På eftermiddagen täffade jag Maja och lagade middag åt henne (korvstroganoff m kokt potatis, en av hennes favoriträtter), Vi käkade, satt och surrade skit, lyssnade på musik. Vi pratade självklart en del om hennes thailandsresa. Nu vill jag också åka bort (inte just till Thailand), men en sådan resa blir det ju snart. Var även och handlade glödlampor igår, så nu lyser alla mina fina lampor i lägenheten igen (jag vet! Superspännande att läsa om).
 
Gissa om det händer drama runt mig hela tiden! Jag är expert på att hålla tysst om saker, skvaller är det värsta jag vet. Nu har jag samlat på mig så mycket vetskap och direktinformation om folk så jag kommer vara rädd att hamna i fyllan bland vänner helt enkelt. För rätt vad det är har man lyckats munbajsa ur sig A och då plågas man ju ihjäl och tvingas säga B, ja ni fattar.
 
Solen skiner idag och det är nollgradigt, träningskläder på och ut och spring!! Skönt att den tre dagars snöstormen äntligen är över. Igår sa jag till Henke att någonting bra var på väg att hända.. Ohh vad rätt jag hade! De två nya hemsidejobben som jag pratat om tidigare är nu säkrade. Två hemsidor = mycket extrapengar!!
 
Wine is fine, but whiskey is quicker!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback