GRILLCHIPS & BANANER .

Hoppade över "fredagsmys" och tog ett par drinkar igår, satt och surrade med Erika och Leffe in på småtimmarna. Småbakis idag, men inte alls farligt. Det blev lugnt på jobbet igår och toklugnt ikväll.. Fick ledigt idag också. Får se om det blir utgång ikväll, känns inte riktigt som att jag är så pigg på idén. Soffhäng hela dagen, bortsätt från en snabbis på affären. Där fick jag stå i kö bakom en äcklig människotant som luktade så jävla illa, inte ok att råka ut för sådant när man mår bakis. Ok! dåligt att köpa chips, men jag sket i godis och köpte bananer och äpple i stället. Underskattat med frukt, måste börja äta mer frukt. Har upptäckt att jag fastnat för färgen, gul. Gul känns typ omfångande och snäll, jag blir uppriktigt på bättre humör när jag tänker på det. Var tvungen att kolla upp och mycket riktigt...
 
"Gul är färgen för solsken och uppfattas som uttryckande optimism, upplysning, glädje, lycka, intellekt, och energi. Gult är en instabil och spontan färg. Innebörden av guld är illumination, visdom och rikedom och det symboliserar ofta hög kvalitet. Gult kopplas ofta samman med mat."
- wikipedia
 
Nä! Nu ska jag laga middag, idag blir det hemlagad schnitzel med pomme chateau och kryddig bearnaisesås. Till det blir det ett par glas rött.
 
Jag såg dig inte idag, men kanske ikväll.. Jag vill se dig igen!
Now you're giving me that look, right now, look like I fingerbanged your cat.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback