Jävlar vilken skillnad !

Uppstigning 06:30, mörkt ute, klarvaken och pigg. Dagarna är dubbelt så långa nu när jag till slut fått ordning på dygnet och jag får en jäkla massa mer saker utförda. Kastade mig i träningskläderna och tog mig ut på en tidig joggingtur. Gick förvånandsvärt bra, förmodligen eftersom jag skurit ner ordentligt på rökandet. Väl hemma efter turen som utfördes i -13°C tog jag tag i disken, dammtorkade och städade lägenheten. Har även suttit och sökt ny musik, lyssnat på radion och druckit det goda morgonkaffet. Solen skiner och det är klarblå himmel ute, så förbannat underbart!!! Vilken skillnad det blir när man bjuds på solsken! Kombinationen av solsken och bra musik med en kopp kaffe är näst intill oslagbart, jag älskar att känna så här, hopp, nytändning och vetskapen om att sommaren inte är allt för långt borta. Men jag måste skaffa mig mer jobb!! Det går halvtungt med cash nu. Men va fan, det löser sig. Undrar just hur många fler "det löser sig" jag har på kontot, förmodligen går det väl käpprätt åt helvete vilken dag som.. Känns ändå som att jag ligger ganska bra plus på karmakontot. Nu ska jag dra ner på restaurangen och käka lunch.
 
Återblick. Tung vecka har passerat (too much drinking). Beslut fattat, lugna ner sig på skarpen! Har i alla fall vart en trevlig vecka men måste hitta någonting annat att lägga krut på, kan ju för fasen inte bara festa hela tiden. Jag är så förbaskat rastlös hela tiden och vill att det ska hända saker hela tiden. Jag blir knäpp i huvet av att bara sitta i läggan och ta det lugnt, inget fel i det, men jag vill ha lite puls. Fast i och för sig känner jag mig ganska trygg, allt det där kommer lösa sig när våren och sommaren väl är här.
 
That´s right mother fucker ! Nailed it !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback