PROJECT BIKE IS ON !

Underbar dag idag igen, började med att jag tog en promenad med Maria i "morgonsolen". Sen var det bara att pallra sig hem för dusch och liten snabbtur till L-town. McD och fika. Nytt hemsidejobb på g! Kan inte komma mer lägligt.. nu ska här planeras. Såg även att Martina skafat blogg från sin långtidsvistelse i Mexico, kul. Fick ett sms av Pelle idag, han har strippat cykeln från all skit som jag ville ha bort. Nu ska jag ner i källarförrådet och rensa undan.. Det ska få agera mekutrymme. Kul att jag är igång, måste bara ta mig till Morsans hus ute i vildmarken och hämta lite tools. Kommer kännas extra bra att glida runt på en helt egendesignad cykel till sommaren. Delar ska köpas och det ska slipas, putsas, lackas och sväras! Ska försöka uppdatera utvecklingen i den mån jag kommer ihåg, självklart kommer jag ju lägga ut slutresultatet. Nytt avsnitt av "white collar" ska även ses ikväll. På tal om nytt, är faktiskt lite sugen på att ta en afterwork hos konkurenterna i morgon om det inte blir tokmycke på jobbet.. Nu blev jag hungrig också. Ok, nu skiter jag i det här och petar i mig lite käk, sen ner och rensa, sen leta bikeparts.. and then! Soffa, serier och mjölk med cookies.
 
JO! Glömde nästan.. Jag såg dig idag ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback