THE BEST IN A LONG TIME !

Fy fan vad roligt jag har haft i helgen.. Fredagen var kanske inte så fantastisk och lördagen såg ut att bli en lugn dag och kväll i soffan. Men så började sms:en droppa in... OK! Vi tar det från början.
Lördag förmiddag, jag ligger lite "småbakis", får ledigt från jobbet och känner att det kommer bli tokskönt med en lugn hemmakväll. Drar ner på restaurangen, dricker lite kaffe och sen går jag och handlar. Ett par timmar senare ringer Henke och talar om att han vunnit 12 lakan på travet, utgång och party undrar han??? Jag är skeptisk med tanke på hur jag mådde just då. Men meddelar att självklart ska vi fira, så jag shapar upp, tar på mig lite justa kläder och drar ner på restaurangen. Efter en stund inser vi ganska snabbt att det är lite för mycket gäster och de kommer sitta kvar för länge för att det ska hinna bli fest och utgång på annan ort, så vi skiter i fest. Nu är klockan 20:00 och jag är på väg hem för andra gången den lördagen. Kastar mig på soffan med en julmust, blip! blip!!
sms från Elin, "Ska du me på Lotte"?? Undrar hon. Fortfarande skeptisk.. Blip! Blip! Den här gången Maria, "vad händer ikväll då"?? Nu känner jag att jag spontant bara vill stänga av telefonen och somna. Men Elin kan man ju bara inte säja nej till. Jag rycker upp mig en tredje gång och det kommer visa sig att jag INTE kommer ångra mig.
 
Jag, Fredrik, Maria och Henke möts upp på restaurangen, nu är klockan 21:00. Vi sitter och förfestar fram till 22:45, under tiden mms:ar jag, Elin, Julia och Malin osmickrande "partybilder" mellan varandra (garvar ihjäl mig). Jossan ring från sthlm, hon festar också. Hon och Sandra skickar en liten shotfilm och vid det här laget är jag på toppenhumör!! Landar på krogen 23:15 och har den roligaste kvällen på jääävligt länge!! Så grymt jävla kul!!!
 
Btw! Han vara bäst i sverige i helgen. Bästa omgång, Dreamteam Aftonbladet!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback