Fantastiska tider.

Helt jäkla galet vad jag mår som en flundra i havet!! Självförtroende på top, jobben rullar in, kreativiteten flödar och solen skiner. Jag är så jävla tacksam över att jag är inne i ett stim som det här, jag känner mig genuint glad. Har hängt med Maja ett par gånger, hon är bara för underbar. Det är skönt att kunna vara vän med sitt ex, dess utom väldigt bra vänner. Vi snackar om allt, inget känns krystat eller knepigt, vi säger vad vi tycker och behöver inte linda in någonting.
 
Som jag skrivit tidigare så har jag ju skaffat Apple TV. Men jisses jävlar vad jag älskar den!!!!!
Apple TV + Airplay + iPhone + Netflix + Spotify... heeeeeelt unerbart! Streama iTunes, film, radio och Spotify, till tv:n och surroundljud.... TRÅDLÖST! Jag hatar kabel och nu är det ett minne blått :) Har man iPhone rekommenderar jag starkt att man skaffar Apple TV.
 
Sen kan jag inte understryka ytterligare! Mina vänner, ni är bara helt jäkla underbara, jag älskar att ni tänker på mig så ofta som ni gör. Roliga sms/mms mitt i nätterna, uppmuntrande kommentarer och komplimanger. Ser fram emot sommaren, tills jag får träffa er alla igen :)
 
Slutspelshockeyn är igång, så det blir att göra ett lir på svenska spel och se HV71 ikväll. Kanske laga lite middag med Hankie också.
 
Jag har det som ganska bra i alla fall ! ! !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback